A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Іванівська селищна рада
Херсонська область, Генічеський район

ЯК ОТРИМАТИ ОДНОРАЗОВУ ГРОШОВУ ДОПОМОГУ

Дата: 28.04.2020 16:45
Кількість переглядів: 245

Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та непрацюючі малозабезпечені особи, які отримують пенсію та/або державну соціальну допомогу відповідно до Законів України "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю" і "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність,  у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин мають право звернутись до управління соціального захисту населення районної державної адміністрації за призначенням одноразової грошової допомоги.

Непрацюючим малозабезпеченим особам допомога надається на підставі особистої заяви, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю - на підставі особистої заяви або заяви одного з батьків, опікуна чи піклувальника (законного представника), поданої до управління  соціального захисту населення Іванівської районної державної адміністрації.    

 Для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи додають до заяви копії:

  • паспорта;
  • пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;
  • реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті).

Для отримання допомоги особи з інвалідністю та діти з інвалідністю або один із батьків, опікуни чи піклувальники (законні представники) додають до заяви копії:

-  паспорта та/або свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;

- копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження;

- реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті);

- висновку медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності.

Допомога надається  один раз на рік у розмірі 50 відсотків установленого законом на дату звернення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень