A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Іванівська селищна рада
Херсонська область, Генічеський район

УВАГА Важлива інформація стосовно призначення житлових субсидій

Дата: 12.01.2021 16:40
Кількість переглядів: 122

Відповдно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 року № 1324 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"

з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі ? посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення. До 1 березня 2021 року посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України ,,Про електронні документи та електронний документообіг”, ,,Про електронні довірчі послуги”, ,,Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”. З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи. Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні. Інформація про призначені житлові субсидії вноситься структурним підрозділом з питань соціального захисту населення до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій. При розгляді справ щодо призначення житлової субсидії просимо враховувати роз’яснення Мінсоцполітики надані листами від 29.09.2020 № 13778/0/2-20/56, від 09.12.2020 № 17211/0/2-20/56, від 11.12.2020 № 17334/0/2-20/56 та від 29.12.2020 № 18345/0/2-20/56.

За консультаціями звертатись за номером телефону:

(05531) 3 12 12    

Або електронною поштою:

cnapivanotg@ukr.net


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень