Неперервність здобуття освіти є можливою за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними рівнями освіти, зокрема дошкільним і початковим
Неперервність здобуття освіти є можливою за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними рівнями освіти, зокрема дошкільним і початковим.
Наступність між дошкільними і шкільними ланками освіти не повинна розумітися тільки як підготовка дітей до навчання. Психологічно виваженому та успішному для дитини переходу від дошкільної до початкової освіти сприяють об’єднані зусилля педагогічних колективів закладів дошкільної, загальної середньої освіти та батьківської громадськості. Відповідно до спільного плану роботи та спільної угоди між ясла-садком «Світлячком» та Іванівським ліцеєм №2, філією Іванівської гімназії (опорний заклад) освітнього округу Іванівського району протягом першого півріччя проведені спільні перегляди та обговорення занять, знайомство вчителів з майбутніми першокласниками, екскурсії до закладів освіти.
Ми прагнемо до організації єдиного розвиваючого простору, що дає змогу дитині без страху та тривоги переходити з однієї освітньої ланки до іншої.