Іванівська селищна рада
Генічеський район, Херсонська область

Як сформувати витяг про місце проживання

Дата: 09.11.2023 14:25
Кількість переглядів: 172

Фото без опису

Витяг з реєстру територіальної громади  – це спеціальний документ у паперовій або електронній формі, який підтверджує відомості про місце проживання чи перебування особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час формування витягу.

Для внутрішньо переміщених осіб (далі – ВПО) такий документ допомагає при вирішенні адміністративних потреб. Однак, не завжди вдається сформувати його в електронному вигляді.

 

Як замовити послугу?

Сформувати витяг про місце проживання можна у мобільному застосунку «Дія», на Єдиному порталі державних послуг «Дія», а також, звернутись до органу реєстрації за фактичним  місцем проживання, чи звернутись до ЦНАП Іванівської селищної ради.

1.Для того, щоб згенерувати витяг у мобільному застосунку «Дія»,  необхідно здійснити три простих кроки:

1.1. Зайти у «Дію» та натиснути «Послуги».

1.2.Обрати пункт «Довідки та витяги» та обрати «Витяг про місце проживання».

1.3. Натиснути «Замовити витяг». 

2.Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на Єдиному порталі державних послуг «Дія» на сайті: https://diia.gov.ua/services/vityag-z-reyestru-teritorialnoyi-gromadi.

Чому не вдається сформувати витяг в Дії?

Однією із причин може бути відсутність інформації про особу чи її дитину в Реєстрі.

Щоб розв’язати цю проблему потрібно зателефонувати за контактним телефоном  ЦНАП та з’ясувати можливі причини, з яких:

  • особа не підтвердила свої дані, тож інформація в реєстрі відсутня;
  • у відомостях  реєстру наявні неточності в реєстраційних даних;
  • особа одружилась/розлучилась, обміняла паспорт громадянина України та не повідомили про ці зміни;
  • особа не зареєструвала місце проживання своєї дитини або не підтвердила таку реєстрацію.

 

Після цього необхідно скористатись послугою актуалізація даних в реєстрі територіальної громади або внесення змін до інформації про особу, що міститься в Реєстрі. 

При зверненні для уточнення та актуалізації даних необхідно подати наступні документи:

- паспорт громадянина України ( у вигляді ІD-картки) або паспорт громадянина України зразка 1994 року (завірений в установленому порядку);

- РНОКПП (код платника податків);

- свідоцтво про народження (дітям до 14 років);

В окремих випадках, додатково подаються:

 - правовстановлюючі документи на житло;

- будинкова книга (за наявності);

- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).

 

Контакти:

Консультації з питань даної послуги можливо отримати дистанційно з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 14.00 за телефоном: +380972286424 або звернувшись на електронну скриньку: cnapivantg@gmail.com.

                                                         

 ЦНАП Іванівської селищної ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень