Клієнтам Ощадбанку для зняття встановлених банком лімітів необхідно пройти процедуру ідентифікації
Клієнтам Ощадбанку для зняття встановлених банком лімітів необхідно пройти процедуру ідентифікації. Її проводить банк через контакт-центр для клієнтів, яким встановили обмеження та які з об’єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення банку.
Процедура ідентифікації відбуватиметься через відеодзвінок.
Для реєстрації на процедуру ідентифікації необхідно перейти за посиланням (http://surl.li/tijvn) та обрати дату та час відеодзвінка.
Після реєстрації на мобільний номер телефону надійде повідомлення з детальними інструкціями від банку.
У разі неможливості зареєструватися на процедуру ідентифікації, звертайтеся до Офісу Омбудсмана:
- за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008;
- на електронну пошту: hotline@ombudsman.gov.ua;
- на гарячу лінію: 0800501720;
- за телефоном: 044-299-74-08.
Дмитро Лубінець, Омбудсман України