Онлайн-сервіси-новації для Сил Оборони
Зменшення паперової роботи один з ключових напрямків, над яким зараз ведеться робота. Впродовж пів року вже запущено лінійку інноваційних рішень, які мають полегшити документообіг у військах. Зокрема, вже запущено у роботу застосунки Резерв+ та Армія+. Наразі триває робота над розширенням їхнього функціоналу.
Резерв+
Цей застосунок впроваджувався для громадян, які ще не перебувають у війську. Аби вони могли оновити свої облікові дані, не створюючи черги в ТЦК та СП. Декілька мільйонів українців авторизувалися у застосунку та оновили свої дані. Також до функціоналу застосунку додалося відображення статусу заброньованої особи.
Наразі ж готується розширення функціоналу Резерв+. До кінця цього року в ньому мають з’явитися функції з онлайн-рекрутингу, електронного направлення на ВЛК, автоматичної постановки на облік в ТЦК, якщо людина змінила місце реєстрації. Також в застосунку має з’явитися онлайн-відстрочка для студентів та багатодітних батьків.
Армія+
Цей застосунок був впроваджений вже саме для військовослужбовців. Наразі в ньому доступні 11 видів рапортів, згрупованих у чотири типи: «На відпустку», «На допомогу», «Направлення» і «Видача направлення». Електронні рапорти не губляться, військовослужбовець може відстежувати статус рапорту, а командир має аргументувати своє рішення в разі відмови. Згодом функціонал застосунку Армія+ має розширитися.
Також днями Міністр оборони України Рустем Умєров анонсував запровадження застосунку Ветеран+. Це має бути сервіс з надання державних послуг ветеранам.