Експериментальна діяльність у Іванівському ліцеї №1

Дата: 10.10.2024 20:00
Кількість переглядів: 79

Інноваційна діяльність закладу освіти — характерна ознака сучасної освіти та освіти майбутньо­го. Ця необхідність замовлена часом, конституційними вимогами, тенденціями розвитку освіти щодо забезпечення дитини освітнім рівнем відповідно до її індивідуальних потреб та здібностей. Постійні нововведення в освітньому процесі є тією нагальною потребою, без задоволення якої ці зміни втра­тять взаємозв'язок з життям. Під час війни школа продовжує бути осередком, що дає змогу дітям отримувати психологічну підтримку, не втрачати відчуття приналежності до спільноти, і, звичайно, - знання. Усі прагнуть ефективно навчати своїх дітей, озброювати їх знаннями та навичками, які допоможуть їм будувати свій майбутній шлях. Однак, для батьків і вчителів в Україні в цілому, і в Іванівському ліцеї №1, зокрема, виклики війни спричинили тривожне явище – освітні втрати. Ці втрати виходять за рамки простого порушення освітнього процесу, вони містять емоційні виклики для учнів, перешкоди для академічного прогресу та довгострокові наслідки у майбутньому.

Саме тому відповідно до наказу управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації від 02 жовтня 2024 року № 123 «Про здійснення інноваційної діяльності в закладах освіти області в 2023/24 навчальному році та завдання на 2024/25 навчальний рік» Іванівський ліцей №1 у 2024 році разом із 6 закладами освіти Херсонської області долучається до експериментальної роботи регіонального рівня з теми: «Організаційно-педагогічні умови компенсації освітніх втрат в закладах загальної середньої освіти».

Експериментальний проект триватиме 5 років під науковим супроводом Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.

Будь-яка інновація передбачає наявність певного плану реалізації, а також оцінку результатів її здійснення у певних умовах. Таким чином, запровадження інновацій в освітній сфері передбачає розробку інноваційного проекту - комплекту документів, що визначають процедуру і комплекс усіх необхідних заходів щодо створення і реалізації інноваційного продукту. Педагоги Ліцею №1 під професіональним керівництвом директора та заступників декілька років тому зрозуміли актуальність обраного освітнього напрямку діяльності. Участь у експериментальній роботі є підтвердженням того, що стратегія роботи закладу є безперечно вірною. Визначено точки відліку та обрано інструментарій вимірювання освітніх втрат, проведено моніторингові діагностичні дослідження щодо визначення навчальної успішності учнів «на вході»,  здійснено коригування навчальних програм та календарно-тематичних планів з урахуванням потреби в подоланні освітніх втрат і освітніх розривів, вибудовуються індивідуальні освітні траєкторії для кожного здобувача освіти, які мають навчальні прогалини. Це все відбувається шляхом організації індивідуальних та групових консультацій, факультативів, компенсуючих та коригуючих уроків, розробляються власні навчальні програми, з урахуванням виявлених освітніх втрат. Але попереду – важка, насичена, творча, наполеглива робота всього колективу. За умов позитивних результатів, інновація стане привабливою для інших закладів освіти. Результатом інноваційного менеджменту можна вважати зміцнення конкурентоспроможності закладу освіти. Такий заклад приваблює творчих особистостей, у ньому позитивно сприймаються креативні ідеї, нагромаджується інноваційний потенціал та розвивається інноваційна культура, формується імідж закладу.

Бажаємо успіхів педагогам ліцею, які навіть в умовах війни не втрачають дух новаторства і прагнуть до нових здобутків! Наші вчителі – найкращі!!!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень